Materia Prima Chimica

  • Ethyl Ethanol

    Etanolu Etilicu

    L'etanolu, cunnisciutu da a formula moleculare C2H5OH o EtOH, hè un liquidu incolore, trasparente, infiammabile è volatile. L'etanolu chì a frazione di massa hè più di 99,5% hè chjamatu etanolu anidru. L'etanolu hè un tipu d'alcol, hè u principale ingrediente di u vinu, comunemente cunnisciutu cum'è alcolu, hè un liquidu trasparente incolore infiammabile, volatile à temperatura ambiente, pressione atmosferica, a so soluzione d'acqua hà un odore speciale, piacevule, è leggermente irritante. Solubile in acqua, metanolu, etere è cloroformu, pò scioglie assai cumposti organichi è alcuni cumposti inorganici.

  • Ethyl Acetate(≥99.7%)

    Acetatu di Etilu (≥99,7%)

    L'acetatu di etile hè un liquidu trasparente incolore cù un aroma fruttatu è volatile.Solubilità -83 ℃, puntu di ebullizione 77 ℃, indice di rifrazione 1.3719, puntu di infiammabilità 7,2 ℃ (tazza aperta), infiammabile, pò esse miscibile cù cloroformu, etanolu, acetone è etere, solubile in acqua, ma ancu cù qualchì solvente per furmà u mischju azeotropu.

  • 1,6-Hexanediol

    1,6-Esanediol

    1, 6-hexadiol, cunnisciutu ancu cum'è 1, 6-dihydroxymethane, o HDO in breve, hà una formula moleculare di C6H14O2 è un pesu moleculare di 118,17. À temperatura ambiente, hè un solidu cera biancu, solubile in etanolu, acetatu di etile è acqua, è hà poca tossicità.